Intīmais fitness - laimīgas un veselīgas dzīves atslēga

  • Intīmais fitness - laimīgas un veselīgas dzīves atslēga

Intīmais fitness ir svarīgs vispārējās labsajūtas aspekts, kas bieži tiek ignorēts. Tas attiecas uz muskuļu un audu veselību iegurņa zonā, kas ietver urīnpūsli, dzemdi, maksti, kā arī taisnās zarnas. Šiem muskuļiem ir izšķiroša nozīme seksuālajās funkcijās, urīna izvadīšanas kontrolē un zarnu kustībās, kā arī citās ķermeņa funkcijās. Šajā bloga ierakstā mēs apspriedīsim intīmā fitnesa nozīmi un sniegsim dažus padomus.


Kāpēc intīmais fitness ir svarīgs?


Intīmais fitness ir būtiska sastāvdaļa vispārējai veselībai un labklājībai, un tas var būtiski ietekmēt cilvēka dzīves kvalitāti. Šeit ir daži iemesli, kāpēc intīmais fitness ir tik svarīgs:


Seksuālā veselība: spēcīgi un veselīgi iegurņa pamatnes muskuļi var uzlabot seksuālo funkciju, tostarp veicināt spēcīgākus un biežākus orgasmus. Sievietes, kuras ir dzemdējušas vai pārdzīvo menopauzi, var izjust maksts sausumu un samazinātu seksuālo baudu, taču vingrinājumi, kas stiprina iegurņa pamatni, var palīdzēt šīs problēmas novērst.


Urīna kontrole: iegurņa pamatnes muskuļiem ir izšķiroša nozīme urīnpūšļa kontrolē, un vāji muskuļi var izraisīt urīna nesaturēšanu. Kegela vingrinājumi, kas ietver iegurņa muskuļu sasprindzināšanu un atslābināšanu, var palīdzēt stiprināt šos muskuļus un uzlabot urīnpūšļa kontroli.


Zarnu kustības: iegurņa muskuļiem ir nozīme arī zarnu kustībās, un vāji muskuļi var izraisīt aizcietējumus un citas gremošanas problēmas. Šo muskuļu stiprināšana var uzlabot zarnu darbību un samazināt šo problēmu risku.



Padomi intīmajam fitnesam:


Kegela vingrinājumi: Kegel vingrinājumi ir lielisks veids, kā stiprināt iegurņa pamatnes muskuļus. Lai veiktu šos vingrinājumus, jums atkārtoti jāsasprindzina un jāatslābina iegurņa muskuļi, it kā jūs mēģinātu pārtraukt urinēšanu plūsmas vidū. Sāciet ar dažiem atkārtojumiem un pakāpeniski palieliniet to skaitu laika gaitā.


Joga un Pilates: Šie vingrinājumi var palīdzēt uzlabot iegurņa muskuļu spēku un elastību. Jogas pozas, piemēram, tilta poza un baložu poza, var būt īpaši efektīvas. Pilates vingrinājumi, piemēram, iegurņa locīšana un iegurņa pulkstenis, var arī palīdzēt stiprināt iegurņa muskuļus.


Izmantojiet svarus: varat arī izmantot svarus, lai stiprinātu iegurņa muskuļus. Ir īpaši svari, ko sauc par Kegela bumbiņām vai Ben Wa bumbiņām, kuras var ievietot makstī, lai palīdzētu jums veikt Kegela vingrinājumus. Šie svari palielina pretestību, padarot vingrinājumus izaicinošākus un efektīvākus.



Parunāsim vairāk par intīmo fitnesu un kegel vinginājumiem


Kegel vingrinājumi, kas pazīstami arī kā iegurņa pamatnes vingrinājumi, ir vingrinājumu veids, kas vērsts uz muskuļiem, kas atrodas iegurņa pamatnes reģionā. Šie vingrinājumi ir nosaukti ārsta Arnolda Kegela vārdā, kurš tos izstrādāja 1940. gados, lai palīdzētu sievietēm atgūt urīnpūšļa kontroli pēc dzemdībām. 


Lai veiktu Kegela vingrinājumus, vispirms identificējiet iegurņa pamatnes muskuļus, apturot urīna plūsmu vidū. Kad esat identificējis šos muskuļus, jūs varat veikt Kegel vingrinājumus jebkurā vietā un laikā, jo tos var veikt diskrēti. Pamata Kegela vingrinājums ietver iegurņa pamatnes muskuļu sasprindzināšanu un atslābināšanu. Ir svarīgi šos muskuļus izolēt un, veicot vingrinājumu, nesasprindzināt sēžamvietu, augšstilbu vai vēdera muskuļus.


Lai veiktu Kegela vingrinājumu, rīkojieties šādi:


  1. Sēdiet vai apgulieties, ceļgalus nedaudz atplešot.
  2. Sasprindziniet iegurņa pamatnes muskuļus un turiet kontrakciju 5-10 sekundes.
  3. Atlaidiet kontrakciju un atpūtieties 5-10 sekundes.
  4. Atkārtojiet vingrinājumu 10-15 reizes, trīs reizes dienā.


Lai redzētu rezultātus, ir svarīgi ievērot Kegela vingrinājumus. Laika gaitā jūs varat palielināt kontrakciju ilgumu un skaitu, lai vēl vairāk stiprinātu iegurņa pamatnes muskuļus.


Papildus urīnpūšļa kontroles un seksuālās funkcijas uzlabošanai Kegela vingrinājumiem var būt arī citas priekšrocības. Piemēram, tie var palīdzēt uzlabot stāju, samazināt sāpes muguras lejasdaļā un palielināt asinsriti iegurņa reģionā.



Vai jūs zinājāt, ka varat uzlabot intīmo fitnesu izmantojot Kegel bumbiņas?


Kegela bumbiņas, kas pazīstamas arī kā Ben Wa bumbiņas, ir mazas svērtas bumbiņas, kas tiek ievietotas makstī, lai palīdzētu stiprināt iegurņa pamatnes muskuļus. Šīs bumbiņas tiek izgatavotas no dažādiem materiāliem, tostarp silikona, metāla, nefrīta, jašmas vai stikla, un tām ir dažādi izmēri un svars, lai tās atbilstu dažādām vajadzībām.


Lai izmantotu Kegel bumbiņas, tās jāievieto makstī, guļot vai sēžot ērtā stāvoklī. Bumbiņu svars nodrošinās pretestību, kas izaicinās jūsu iegurņa pamatnes muskuļus un palielinās Kegela vingrinājumu efektivitāti.


Lai izmantotu Kegel bumbiņas, ir jāveic šādas darbības:


  1. Izvēlieties savām vajadzībām piemērota izmēra un svara Kegel bumbiņas. Iesācēji var sākt ar vieglākām bumbiņām un muskuļiem kļūstot spēcīgākiem palielināt bumbiņu svaru.
  2. Pirms lietošanas nomazgājiet rokas un Kegel bumbiņas ar siltu ūdeni un maigām ziepēm vai speciālu rotaļlietu tīrīšanas līdzekli. (Bloga rakstā par tīrīšanas līdzekļiem, vari ieskatīties spiežot ŠEIT)
  3. Uzklājiet uz bumbiņas ūdens bāzes lubrikantu un ievietojiet tās makstī. (Apskati bloga rakstu par piemērotāko lubrikantu izvēli klikšķinot ŠEIT)
  4. Sasprindziniet iegurņa pamatnes muskuļus ap bumbiņām un turiet dažas sekundes.
  5. Atslābiniet muskuļus un ļaujiet bumbiņām nokrist nedaudz zemāk.
  6. Atkārtojiet vingrinājumu 10-15 minūtes trīs reizes dienā.
  7. Ir svarīgi pēc lietošanas Kegel bumbiņas rūpīgi notīrīt ar siltu ūdeni un maigām ziepēm vai iegādāties īpašus tīrīšanas līdzekļus, kas paredzēti Kegel bumbiņām.


Daži no izplatītākajiem Kegel bumbiņu veidiem:


Viena Kegela bumbiņa: sastāv no vienas bumbiņas, kas tiek ievietota makstī un tiek turēta ar iegurņa pamatnes muskuļiem.


Duo Kegel bumbiņas: sastāv no divām bumbiņām, kuras ir savienotas ar auklu vai silikona tiltiņu. Tie ir paredzēti lietošanai izaicinošākiem treniņiem.


Svērtās Kegela bumbiņas: šīs bumbiņas ir paredzētas, lai varētu palielināt bumbiņu svaru iegurņa pamatnes muskuļu slodzes laikā, padarot tās grūtāk noturamas vietā.


Vibrējošās Kegela bumbiņas: Šo bumbiņu iekšpusē ir neliels motors, kas vibrē, lai treniņa laikā stimulētu maksts muskuļus. Šādas bumbiņas parasti tiek vadītas attālināti ar aplikāciju, ar pulti vai pievienotu pulti ar vadu.


Kegel bumbiņas ar smaguma centru: šo bumbiņu iekšpusē ir mazākas bumbiņas. Mazās bumbiņas iekšpusē būs kustīgas, kas radīs nelielas vibrācijas un stimulēs maksti slodzes laikā.



Apskatīsim populārākās intīmā fitnesa kegel bumbiņas:



VAGINĀLĀS BUMBIŅAS - INTIMINA LASELLE


Intiminia laselle kegel bumbiņas ir vienādā izmērā, taču ar dažādiem svariem kurus varat izvēlēties atbilstoši Jūsu intīmā fitnesa sagatavotībai un vēlmēm. Atrodiet savu iekšējo spēku ar viegli lietojamiem svariem, kas paceļ jūsu iegurņa pamatnes treniņu uz nākamo līmeni. Tāpat kā svari sporta zālē - intīmais fitness, Laselle Weighted Exercisers nodrošina vieglu un drošu iegurņa pamatnes pretestības treniņu, lai jūs ātri palielinātu spēku un tonusu.


Svars: 28g, 38g, 48g


KEGEL BUMBIŅU KOMPLEKTS – SVAKOM NOVA


Svakom Nova kegel bumbiņu komplekts izgatavots no higiēniska un ķermenim droša silikona, tas ir lieliski piemērots jūsu seksuālajai un fiziskajai labsajūtai. Komplektā iekļautas trīs dažādas kegel bumbiņās ar dažādiem izmēriem un svariem :


Vienas bumbas izmērs: 36x135 mm

Dubultās bumbas izmērs: 32x170 mm

Dubultās bumbas izmērs: 28x162 mm

Bumbiņu svars: 49g, 75g, 95g


VIBRĒJOŠA KEGEL BUMBIŅA AR APLIKĀCIJU - KEGEL MASTER GEN2


Kegel Master Gen2 ir intīmā fitnesa iegurņa pamatnes muskuļu trenažieris, kas lietojams kopā ar viedtālruņa aplikāciju. Lietotne ir pieejama lejupielādei gan iOS, gan Android ierīcēs, un to var izmantot, lai izsekotu un uzraudzītu iegurņa muskuļu vingrinājumus.


Lietotne ļauj lietotājiem iestatīt personalizētus vingrinājumu mērķus un sniedz norādījumus, kā pareizi veikt vingrinājumus. Tajā ir iekļauti arī mācību video un animācijas, kas demonstrē pareizu tehniku.


Viena no lietotnes galvenajām funkcijām ir iespēja izveidot savienojumu ar Kegel Master Gen2 ierīci, izmantojot Bluetooth. Tas ļauj lietotnei izsekot un uzraudzīt ierīces pretestības līmeni vingrinājumu laikā, kā arī sniegt reāllaika informāciju par iegurņa muskuļu kontrakciju spēku un ilgumu.


VIBRĒJOŠĀ BUMBIŅA - WE-VIBE BLOOM


Vibrējošā kegel bumbiņa apvieno baudu un intīmo fitnesu! 10 vibrācijas režīmi palielinās jūsu baudu un viedālruņa aplikācijas vadību varat nodot partnera rokās īpašām izklaidēm!

Komplektā ietilpst trīs dažādi, nomaināmi atsvari. Svari ir atzīmēti no 1 (viegls) līdz 3 (smags), un tos var viegli un droši piestiprināt pie galvenās bumbas apakšas.  


Bezmaksas lietotne vada apmācības, izseko jūsu progresam un daudz ko citu. Izmantojot lietotni, varat arī izveidot savus personalizētos vibrācijas ritmus. 


Pilns garums 14.4 cm garš, Ø 3.3 cm. 

1. bumbiņa: 11 g 

2. bumba: 29 g

3. bumba: 44 g

Svars bez atsvaru bumbiņām: 34 g.



KEGEL VAGINĀLĀS BUMBIŅAS - SATISFYER YONI POWER 2


Pateicoties trīs dažādiem izmēriem, šīs medicīniskās kvalitātes silikona Ben Wa bumbiņas, kas pazīstamas arī kā Kegel bumbiņas, piedāvā iespēju pakāpeniski trenēt muskuļus soli pa solim.

Satisfyer Yoni Power 2 komplekts sastāv no trīs dažāda izmēra bumbiņām, kuras varat izmantot, lai pakāpeniski trenētu iegurņa pamatni. 

Kā iesācējs jūs sākat ar lielāko un smagāko bumbiņu(3 cm diametrs, 73 g) un pārejiet uz vidējo (2,5 cm diametrs, 46 g) līdz mazākai un vieglākai(2 cm diametrs, 22 g).



Šis ir tikai mazs ieskats intīmā fitnesa kegel bumbiņu piedāvājuma klāstā – KLIKŠĶINI ŠEIT UN APSKATI VISU MŪSU VEIKALA PIEDĀVĀTO KLĀSTU.



Lai gan Kegel bumbiņas var būt efektīvs līdzeklis iegurņa pamatnes muskuļu nostiprināšanai, tomēr ir dažas situācijas, kad to lietošana var nebūt īsti piemērota. Šeit ir daži piemēri kurus vēlamies pieminēt:


Grūtniecības laikā: Kegela vingrinājumi var būt noderīgi grūtniecības laikā, taču Kegela bumbiņu lietošana parasti nav ieteicama. Vislabāk ir konsultēties ar veselības aprūpes sniedzēju pirms jebkādas jaunas vingrošanas rutīnas grūtniecības laikā.


Pēc dzemdībām: pirms Kegel bumbiņu lietošanas ir svarīgi pagaidīt pēcdzemdību periodu, lai neradītu bojājumus vai diskomfortu.


Ja Jums ir iegurņa pamatnes traucējumi: Ja Jums ir iegurņa pamatnes traucējumi, piemēram, iegurņa orgānu prolapss, Kegela vingrinājumi un Kegela bumbiņu lietošana var nebūt piemērota. Vislabāk ir konsultēties ar ārstu, lai noteiktu labāko ārstēšanas kursu.


Ja jums ir maksts infekcija: ja jums ir maksts infekcija, vislabāk ir izvairīties no Kegel bumbiņu lietošanas, līdz infekcija ir izzudusi, lai izvairītos no turpmāka kairinājuma.


Ja jūtat sāpes vai diskomfortu: ja Kegel bumbiņu lietošanas laikā rodas sāpes vai diskomforts, vislabāk ir apstāties un konsultēties ar ārstu, lai noteiktu cēloni un atrastu alternatīvu ārstēšanu.



Intīmais fitness var būt labs veids, kā stiprināt iegurņa pamatnes muskuļus un uzlabot urīnpūšļa kontroli. Atcerieties sākt lēnām, ieklausīties savā ķermenī un būt pacietīgam, jo progresam var būt nepieciešams laiks. Pareizi lietojot un konsekventi praktizējot, Kegela vingrinājumi un Kegela bumbiņas var būt vērtīgs palīglīdzeklis intīmā fitnesa sagatavotībai un vispārējai iegurņa veselībai.


21.03.2023 13:47:51
0
435

Komentāri:

Uzmanību: HTML rakstzīmes nav atļautas!
Iepazinos ar Lietošanas noteikumiem un Privātuma politikai piekrītu internetveikala Superstar.lv lietošanas noteikumiem